Friday, February 14, 2014

Kegemukkan...



Assalammualaikum.. 

Tajuk gempak giler kan... HAHAHA.... tapi itulah hakikat.. itulah masalah yang sedang dihadapi... Walaupun ramai yang kata ala... tak de gemuknya... Macam biasa je. Tapi tuan badan lebih mengetahuikan... Hehehe..... 


Gambar hiasan jer ya.. 


Jadi tarikh 13.2.2014 bermulalah misi sihat saya.. Target saya 1.5kg untuk sebulan... Jom, kita start workout... No more delay-delay ya... HAHAHAHA.... 

Kenapa 13.2.2014, sebab tarikh ni, suami tercinta telah memaksa saya memulakan niat yang tiada tindakan ini. Di heretnya saya ke Taman Tasik Shah Alam dan berjoging la kami di sana. 
Bila dah start mulalah terasa gian... Itu saya, nak start punyalah susah. Once dah start OK jer... 
FAST ACTION FAST RESULT.... 

Nanti lepas sebulan saya update result yer... 
Mudah-mudahan usaha saya berjaya... Amin.. 

Salam sayang, 
Ija 



1 comment:

  1. alaaa lambat sgt nak tunggu sebulan update lerrr hari2...

    ReplyDelete